Prekių katalogas

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Kur pristatote prekes?
    Prekes pristatome visoje Lietuvoje, išskyrus Neringą. Dėl pristatymo į Neringą skambinkite +370 655 55511

    PASTABA! Šviežius pieno produktus, šaldytą produkciją ir alkoholį pristatome tik Vilniaus mieste. Jeigu užsakysite produktus į kitus miestus, Jums neleis pasirinkti pristatymo būdų. Jeigu taip atsitiks, prašome pašalinti šviežius pieno produktus, šaldytą produkciją ir alkoholį iš pirkinių krepšelio.   

    Kokia yra minimali krepšelio suma?
    Minimali krepšelio suma yra 35 eur su PVM.

    Ar užsisakant prekes yra taikomas prekių pristatymo mokestis?
    Pristatymo mokestis visoje Lietuvoje - 3,99 EUR. 
    Perkant už 50 eurų ir daugiau - pristatymas nemokamas.

    Visus užsakymus galima nemokamai atsiimti mūsų sandėlyje – Kibirkšties g. 8, Vilniuje.

    Per kiek laiko pristatomos prekės?
    Prekes pristatome per 1-2 darbo dienas. Apie tikslią prekės pristatymo dieną ir laiką informuojame po užsakymo pateikimo Jūsų nurodytais kontaktais. 

    Kokiu dienos laiku pristatomos prekės?
    Prekes pristatome darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 valandos. Nurodykite tokį adresą, kuriuo galėtumėt priimti užsakymą šiomis valandomis. Dėl tikslesnio laiko su Jumis susisieks pristatymo dieną nurodytais kontaktais. 

    Kaip galima atsiskaityti už prekes?
    Užsisakę prekes, už jas galėsite atsiskaityti naudodamiesi Paysera sistema bei per elektroninę bankininkystę: SEB, Swedbank, Luminor|Nordea, Luminor|DNB, Citadele, Šiaulių bankas, Danske bankas, Medicinos bankas. Pasirinkus atsiskaitymą bankiniu pavedimu, bus atsiųsta išankstinė sąskaita, kurią apmokėjus, pradėsime rinkti užsakymą. 

    Ar yra galimybė įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?
    Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti, kad perkate kaip „Juridinis asmuo“. Suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo bei pristatymo būdą. Sąskaitą faktūrą Jums atsiųsime el. paštu, kai Jūsų užsakymas bus galutinai užbaigtas. Atkreipiame dėmesį, kad atlikus užsakymą, įmonės rekvizitų savarankiškai pakeisti negalėsite. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus ir Jums reikalinga sąskaita su pasikeitusiais rekvizitais, prašome kreiptis el. paštu: pagalba@e-eugesta.lt

    Ar galima įsigyti alkoholio?
    Alkoholinius gėrimus galite įsigyti nuo 20 metų amžiaus. Alkoholiniai gėrimai pristatomi pasirinkus pristatymą į namus arba atsiėmimą E-EUGESTA atsiėmimo vietoje. Alkoholinius gėrimus pristatome darbo dienomis 10-20 val.. Jeigu užsakyme yra alkoholinių gėrimų, užsakymą privalo atsiimti tas pats asmuo, kuris padarė užsakymą. Atsiimant užsakymą, jis turės pateikti asmens dokumentą tapatybės ir amžiaus patvirtinimui.

    Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu mane dominančios informacijos?
    Jeigu nerandate Jums reikalingos informacijos apie prekę mūsų asortimente, prašome kreiptis el. paštu pagalba@e-eugesta.lt arba skambinti mums telefonu +37065555511, nurodant tikslų prekės pavadinimą.

    Ar galima papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?
    Jau atlikto ir apmokėto krepšelio papildyti negalima.

    Ar galima pakeisti jau pateikto užsakymo adresą, būdą, datą arba laiką?
    Dėl adreso, datos, laiko pakeitimo kreipkitės tel. nr. +37065555511, jeigu užsakymas nebus užbaigtas mūsų darbuotojai padės pakeisti reikiamą informaciją.

    Kaip atšaukti užsakymą?
    Norint atšaukti jau atliktą ir apmokėtą užsakymą, kreipkitės tel. nr. +37065555511. Jeigu užsakymas nebus užbaigtas, mūsų darbuotojai padės pakeisti reikiamą informaciją.

    Kaip pristatomi greitai gendantys maisto produktai?
    Greitai gendantys produktai pristatomi automobilyje, kuris palaiko šaldymo funkciją.

    Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?
    Pasirinkus pristatymą į namus, nekokybiškas prekes galite iš karto atiduoti kurjeriui, kol jis dar nėra išvykęs. Jei pastebėjote jau kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš E-EUGESTA atsiėmimo vietos, kad gautos prekės yra nekokybiškos, prašome ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko kreiptis telefonu: +37065555511 arba el. paštu: pagalba@e-eugesta.lt, atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją.

    Ką daryti, jei gavau ne visas užsakytas prekes arba gavau tokias, kurių neužsakiau?
    Jei pastebėjote prekių neatitikimus kurjeriui išvykus arba atsiimant prekes iš E-EUGESTA atsiėmimo vietos, prašome kreiptis telefonu: +37065555511 arba el. paštu: pagalba@e-eugesta.lt tiksliai išdėstant situaciją ir nurodant tikslius prekių pavadinimus. Jums susisiekus pasistengsime kuo greičiau išspręsti susidariusią situaciją. Skundai dėl negautų prekių priimami per 72 val. nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko. 

    Gauta prekė man netinka, kaip galėčiau ją grąžinti arba pakeisti?
    Jūs turite teisę atsisakyti netinkančių prekių, pirktų E-EUGESTA.LT internetinėje parduotuvėje. Apie tai, kad norite grąžinti prekę, prašome pranešti mums telefonu: +37065555511 arba el. paštu: pagalba@e-eugesta.lt, nurodant pageidaujamos grąžinti prekės pavadinimą ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norite grąžinti: maisto produktus; ar kitas kasdienio vartojimo prekes;
    Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas prekes, turite per 15 kalendorinių dienų grąžinti prekę. Prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir adresą. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu pagalba@e-eugesta.lt arba telefonu +37065555511. Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje E-EUGESTA.LT įsigytas prekes, internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.

    Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes?
    Susidariusi permoka už nepristatytas, nekokybiškas ar grąžintas prekes yra grąžinama per 3 darbo dienas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

    Kas yra slapukai (angl. cookies)?
    Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.